Aprofitant que estem treballant el tema de l'aigua i el mar, hem ambientat la classe fent un aquari a les finestres de l'aula.
Material utilitzat:
- Cartolines de diferent color.
- Punxons i felpes.
- Pintura.
- Pincells.
- Gots de plàstic.
Procés d'elaboració:
- Dibuixar la silueta de diversos peixos en les cartolines i punxar-los. (Opicional: punxar més tipus d'animals per crear el fons del mar: crancs, polps, estrelles de mar, dofins, taurons...)
- Dibuixar amb la pintura les algues i els corals.
- Estampar cercles blaus o blancs amb els gots de plàstic (o objectes que tinguen base rodona) per fer les bombolles.
7 comentaris:
Us ha quedat genial!! La pintura es tempera normal o pintura de vidres?? costa molt de netejar?? es que queda molt bé però em fa por que la dona de la neteja em mate,jejeje
La pintura és normal. La de les bombolles sí que és de vidre, però no queda tan bé. Per netejar, una companya meua diu que amb tovalloletes se'n va i jo crec que amb una espàtula també podria servir perquè els xiquets només rascant amb les ungles la fan anar. Tu mateixa, pots provar-ho en un trocet primer, abans de fer tot el vidre. Sort!
Molt bona idea i queda molt divertit.
Continua així, nosaltres et seguim.
Hola, tenim pensat fer un projecte del mar amb nens i nenes de P2. Seria possible saber alguna altra sessió que vau realitzar?
Gràcies,
Uf! Se m'havia passat mirar allò dels premis Edublogs i acabo d'entrar i... quina supermegaalegria: has guanyat. Oé, oé, oé, oé... campiona. T'ho tens ben merescut guapa. M'alegro "a cabassades" que diem per ací. Felicitacions i un xin-xin brindant per la feina ben feta i pel seu reconeixement.
Besadetes a grapats i totes ensucrades
Us ha quedat una classe preciosa! Moltes felicitats! Una abraçada!
Pili, també vam fer una gimcana sobre el mar i estem fent un dossier sobre l'aigua. Poc a poc intentaré penjar-ho tot. Paciència, jeje.
Sàlvia, moltes gràcies pel teu entusiasme i que t'alegres "a cabassaes"!! Què bo, m'has animat un munt! Besets de colorets pa tu.
Publica un comentari a l'entrada