02 d’octubre 2014

6 ja?! Com passa el temps...

Ahir, Idees Magistrals complia 6 anys de vida! Tot el dia vaig estar pensant en el bloc, però no vaig tindre cap moment per poder celebrar-ho. He tingut a la menudeta de casa malalteta i m'ha absorbit tot el temps. Avui ja està millor i més tranquil·leta dormint i descansant, així que estic aprofitant aquests escassos minuts.
Com haureu comprovat, últimament estic més activa i poc a poc el bloc va avançant i actualitzant-se. Estic aprenent a organitzar-me a casa amb les meues filles i comence a tindre més estones lliures per a mi. El que més m'agrada és poder dedicar-les a escriure i mimar el bloc! Espere que quan m'incorpore a treballar (que per cert, serà la setmana que ve! uff, ufff...) també tinga aquestes estonetes tan bones per compartir-es amb vosaltres ^_^

Dos anys fa que no fem un repàs de les estadístiques i la veritat és que tinc curiositat per saber com ha evolucionat aquest espai a pesar dels parons que ha tingut. Així que anem a mirar com va la cosa:
  • 573 idees publicades
  • 1.758 comentaris escrits
  • 59 col·laboradors d'idees
  • més de 1.100.000 de visites acumulades
  • 418 seguidors amb perfil google
  • 385 persones que m'han afegit als seus cercles de google+
  • 560 subscriptors mitjançant adreça electrònica
  • 6.006 seguidors al facebook i 1.013 al twitter
SORPRENENT! Almenys per a mi. I, com sempre, bona part de la "culpa" la tenen principalment els meus col·laboradors que venen a convertir-se en MOLT BONS COMPANYS per tot allò que ens ensenyen i comparteixen amb nosaltres. Però també és molt enriquidor i gratificant rebre els missatges, mails i comentaris, peticions i suggeriments dels seguidors i visitants, sobretot en moments difícils quan una servidora no arriba a tot i deixa el bloc en stand by. Estic MOLT AGRAÏDA de tindre-vos prop!

Espere poder idear durant molt de temps més!

12 comentaris:

manetesicosetes ha dit...

Moltes felicitats! 6 anys de blog són ja molts anys. Continua amb aquesta il.lusió que demostres!

Remei Gómez Gracia ha dit...

Wow! 6 anys! Doncs això vol dir que treballes dur, tens motivació i t'encanta! És genial vore com una companya docent manté viva la il·lusió i obté la recompensa de l'esforç. En este cas: en forma de blog! Felicitacions!

Miri Quatre ha dit...

Moltes felicitats, Estrella!!!

Marta Montero ha dit...

Una feina fantàstica i tot un referent!!! Per molts anys, Estrella!
Una abraçada,
Marta / TresQuatreiCinc

Miriam Sandez ha dit...

felicitats companys!

Blanca Lafarga ha dit...

Gracias por compartir y felicidades.
Un saludo
http://escueladeblanca.blogspot.com.es/

Eugenia ha dit...

Moltes felicitats Estrella!!!

Ana Martinez ha dit...

Muchísimas felicidades. Espero que sigas comparitendo con nosotros muchísimos años más. Un abrazo.

Mónica Silvina Martínez Viscio ha dit...

Muchas felicidades, porque gracias a ti, me pico el gusanillo de crear mi blog!! Eres un gran referente de solidaridad, y vocación por nuestra profesión! Beesettt

Sóc d'Infantil ha dit...

Moltes felicitaaaats!!!!

Gràcies per crear un espai on poder fer propostes per a que les vegin els companys/es!

Espero que siguin molts anys més!

Petons
sònia

Anna ha dit...

Amb una mica de retard FELICITATS!!!
6 anys ja són uns quants, te molt mèrit mantenir aquesta tant important per tots nosaltres tenint en compte el que representa tenir canalla a casa.
Enhorabona i que puguis continuar fent celebracions.
Tonets

pons007 ha dit...

Felicitats! i per molts més anys ^_^